Not Working

Asssssssalamualaikum kengkawan. dah lama aku tak letak posting dalam Bahasa Melayu hehehe..dulu mula2 start guna English sebab Google Adsense tak support Bahasa Melayu. tapi orang cakap lepas di approve nak guna Bahasa Melayu balik pun ok tapi memandangkan sesetengah pelawat blog ni tak paham(ada la jugak kawan aku orang Korea, Jepun, Nepal, Thai etc) so aku kena tulis dalam English. sori kalau apa yg aku tulis ni sepatah pun korang tak paham hehehe...

OK, pasal link kat sebelah tu yg tak berfungsi. camni, page untuk dua2 link tu aku hostkan/letak kat satu server free dan page tu dah melebihi had bandwitdh/penyiaran maksudnya sebab dah byk sgt orang bukak link tu so dah sampai limit. server tu pulak server free maka bandwidth dia pun terhad. aku lak gi latam(menggunakan sesuatu dengan kadar maut) sungguh2 hahaha..

Skang ni aku dalam proses dan mendapatkan balik file html yg aku letak kat server tu so aku leh host kan dia kat tempat lain lak. masalahnya skang aku takleh access lansung akaun aku kat situ(neither through browser nor ftp software). so di harap kengkawan suma dapat bersabar. aku memang boleh nak tulis/create file html baru tapi amat la malas nak buat(sifat semulajadi). lagipun html dulu tu dah teramat mantap dan menawan(penat aku setting tu huhu..)
 

 
                                                                                              Hit 
Counter