Sedih Sahabat disebalik Ketawaku

this msg I got from my fren. he promised me to come to my house but he didnt so I send him a sad friendster testimonial. then he replied me this msg. I felt so sorry for him and for what I wrote to him. sorry kawan!

7hb april.petang.
aku terasa bosan..bgn tdo dh pukul 3 nk tido blk
dh tak boleh.citer kt tv bosan sungguh.so aku
teringat awek kt mesia. jadi aku pon rajin2 kan aa
tangan mendail no. best card beli kt shin okubo
nih. tutt..tutt.. "no yg anda dial bz, tepon lain
kali" tettt.. seperti biase mmg susah nk call
minah nih.tp demi awek tercinta aku try gak
sampai 4kali..n berkat baca bismillah dpt gak. tp
nasib ku tak selalu baik, langit x selalu
cerah.."hi..i m bz right know..call later okay.."
suara merdu awek ku kedengaran. aku rasa nk
hempuk jek tepon umah nih. tp nasib baik hak milik
bersama so aku tak hempuk. hati dh rase tak best,
tak rock..aku lepak lg kt sofa sambil
mengepam..asap marlboro light kedalam
peparu..huhh..lega sket...tetibe.."around the
world...kimi dake no tameni...." keitai aku
melalak.aku pon amik dan
tgk no..6 kat depan. yg lain no. yg mmg aku dh
hafal,mengalahkan hafal rumus bibun sekibun. aku
pon layan la..tp sebab hati dh x rock aku layan
semcam jek.aku dpt rasa yg dia tau aku ade mende
yg aku simpan selama nih yg aku x ckp kt dia. aku
tak tau kenape tetibe aku rasa benci sgt kat suara
yg aku dengar nih.bende yg aku simpan selame nih
mcm memaksa aku keluarkan dr dada. click..aku
apikan lg sebatang marlboro light.. rasa benci aku
x hilang..mase tuh aku hanya mendengar bebelan dgn
penoh bosan..dh sedar2 aku sudah pon..mengoffkan
keitai aku..

7hb april 9mlm
teringat kt sorang brader nih, lalu aku
hantarkan satu msge kepadanya..aku akan
kesana..lebih kurang a..mksudku. sambil bersiap2,
perut aku menghantar msege kepada otak .alert!!..
reload2. br aku sedar, aku hanya makan asap dr
tadi... skali lg aku paksa tgn aku memotong ayam
yg keras tuh,,utk memasak..tgh asyik melihat ayam
digoreng enak..terdengar bunyi lagi..kali nih
bukan bunyi yg biasa ku dengar, bunyi yg aku rasa
bunyi telepone.. mmg btol.. telephone umah aku yg
comel tuh berbunyi2 mintak diangkat.. aku x de
mood nk angkat sebab aku dh tahu siapa
pemanggilnya..diam sebentar..bunyi
lagi..diam..bunyi..diam..bunyi...diam..bunyi..berulang2
sampai jd 2 angka..aku naik tension dgn bunyi nih.

7hb april 945mlm
akhirnya aku kalah..aku angkat phone tuh sambil
dgn nada selamber.."sorry..aku br blk umah nih..
pegi makan dgn zai kt luar"..aku berbohong.minah
ni dgn nada x puas hati..seakan memaksa aku
memberitahu ape sebenarnye yg tersemat dlm hati
aku nih. dipaksanya berkali2..dn akhirnya..semua
perasaan yg tumbuh sesuka hati dlm hati aku nih
semenjak 2 bulan yg lalu..terus kluar satu
persatu..dia terdiam..

7hb april 11mlm
setelah terdiam seketika...perkataan yg aku
cuba aku elak sekian lama...terkeluar dr mulut ku.
"aku nk break."

7hb april (aku x tau kul berape)
hati aku jadi tak keruan..tertekan...rasa
bodoh...jiwa x tenteram...marlboro light yg aku
beli tinggal sebatang...
dengan tergesa2 aku mengadap mangkuk
tandas...habis..semua isi perutku disedekahkan
kepada mankuk tandas outomatikku..( jiman mono)
aku layu.....

8hb april 12tgh hari
aku celikkan mataku....ape yg telah berlaku
semalam.....??? aku blur....

link ke page friendster budak telah di padam
 

 
                                                                                              Hit 
Counter