Aku dan Photoshop

Siot betul. aku tengah edit picture untuk banner lagi satu site aku guna Photoshop. punyalah susah aku nak carik idea. tapi atlast aku boleh jugak create something yang aku rasa ok dan sesuai. tapi still not 100% complete. tiba-tiba keluar satu error message. aku malas nak baca so aku just off message tu. suddenly Photoshop aku pun shut down sekali. dah la aku tak sempat save lagi suma kerja tadi. tertekan.


Exposure 1/3sec

Punyalah susah aku nak amik gambar ni. ini pun aku belum puas hati 100% lagi ni. ikutkan plan aku kena betul2 clear dan orang-orang yang bergerak tu blur habis. tapi memandangkan masa tu dah dekat pukul 1 pagi, dan dua orang housemate aku yang teman aku kat stesen tu pun dah tarik muka penat, terpaksalah berpuas hati. on da way balik kena belanja budak-budak tu satu large coke. one day aku akan try lagi untuk dapatkan the best result!
 

 
                                                                                              Hit 
Counter