Aku telah larut...


kolaborasi

domain ke blog aku dah berubah jadi pakden-utama.blogspot. aku nak pakden.blogspot tapi ada sorang budak bawah umur ni dah register blog dia dengan nama tu, so aku agak tensen la. dah la dah dekat setahun budak tu tak update. hope nanti bila2 blogger akan delete registration budak tu so boleh la aku lak guna domain tu hahaha. cerita ngarut Aku, Dia dan Starbucks tu pun aku dah update. dah masuk Take 3 dah. nak tiru cam sandy sebab dia pun tulis buku jugak hehehe...lagu baru sedang di upload. Samsons - Kenangan Terindah. skang ni aku banyak melayan lagu2 jewang yang aku dengar dari radio kat blog mE. best. ingat, aku bukan nak promote suruh orang lain ke site aku yang lagi dua tu. just nak inform. taknak pergi sudah.

cara aku bangun dari tdur pagi tadi memang bangsat. aku mimpi aku main bola. bola tu jatuh dari atas so aku nak rembat terus la, first timer punya, nak kasik gegar tiang gol, sekali aku pergi tendang rak tempat aku letak radio dan tv aku daaa...sakit macam haram. termencarut jugak aku pagi2 ni hahaha. tapi ok gak la aku terjaga lagi seminit sebelum waktu alarm aku. selalu macam ni (smile). lagipun aku benci dengar bunyi alarm.

dan berkaitan dengan interview hari tu yang aku pergi dengan tidak bertali leher dan pakai sunglasses tu, alhamdulillah aku lulus. tapi rasa cam kena tipu lak sebab akak tu cakap interview sebenarnya ada lagi dua peringkat. mula2 aku ke situ dulu cuma untuk entry test. yang baru2 ni aku pergi untuk first interview. so skang ni aku dipanggil untuk second interview, still kat tokyo. aku konfem dgn orang tu tadi on the phone, dia cakap last interview MUNGKIN akan dibuat di Kobe. mungkin di Kobe? bangsat betul. rasa macam tiba2 bilangan interview bertambah pulak. entah la either aku bodoh sangat bahasa Jepun sampai aku tak faham atau memang dorang tengah main pusing2 dgn aku. bukan aku tak bersyukur, cuma aku tak sepenuh hati untuk hadir interview company ni. tujuan aku cuma nak ke Kobe. so hari aku akan reply dan tarik diri dari interview berikutnya.
 

 
                                                                                              Hit 
Counter