BOSAN

hari ni interview lagi. alhamdulillah semua berjalan lancar. walaupun ada jugak beberapa benda yang ngarut tadi. tapi aku berjaya cover silent aku supaya nampak cam aku diam sebab berfikir hehe..sebenarnya aku diam sebab aku tgh susun ayat bahasa jepun huhauhahauahau...tadi dekat Kudanshita, Tokyo. best tempat tu. dekat dengan Budoukang. aku sempat la jugak amik beberapa keping picture. aku hari ni memang gila. first aku tak pakai tie. pastu aku pakai sunglasses. bila dah habis semua interview, mamat tu cakap, dia, personally rasa penampilan aku hari tu tak sesuai. dia tanya aku cam mana aku gi interview lain hahaha..aku cakap cam hari ni jugak la. siap pastu dia tegur clip yg aku lekat kat sut aku. fancy sgt dia kata menda alah tu.

Meninjau Masa
skang ni aku nak tgk Mentari Jingga. nak jumpa sandy. nak tengok kemanjaan dia hahahaha..(betul2 dah gila). apa lagi ek benda yang best hari ni. bergossip dengan peja? ntah hapa2 budak tu. dia kata nak update blog. jom sama2 gi tgk hehehe..

Ada dan Tidak
dan malam ni jugak aku nak kena siapkan kerja. nak siapkan awal dan nak print awal2. skang tgh stuck dekat nak create object for the virtual wolrd. memang gempak lah research aku tahun ni hahahaha(perasan sendirik!!). dan kepada xxx, sori kalau sy terus terang sangat tapi memang betul. awk tak comel. dan tak jugak cantik. tengah2. ladylike. DAN AMARAN KERAJAAN MALAYSIA, dont call me comel. padan muka sebab 19hb Julai nanti dia akan sedih huhu..

komen? simpan saja!
 

 
                                                                                              Hit 
Counter