Half time

tadi aku cakap cinta yang tiada ending tu useless ek? ok2 aku nak tarik balik kata2 tu(tapi aku taknak delete entry tu). cinta yang mustahil ni sebenarnya kalau digunakan dengan cara yang betul mungkin dapat membantu hahaha. aku sekarang ni nak suka dekat Fasha Sandha. manja. soft spoken. cantek. dan aku nak mula kumpul segala movie yang Sandy(kakaka aku bagi nickname tu) berlakon, semua drama. Sandy ni aku mula2 tertarik masa tengok cerita Bujang Senang. bagi aku, personally, cerita tu tak best kalau apek ja yang ada, Sandy is the best hahaha. so dengan memupuk perasaan cinta yang tidak kesampaian kepada Sandy, aku leh redakan perasaan yang menentu aku terhadap A. bukan aku tak sukakan A, tapi masa sekarang memang tak sesuai. dia pun masih kuat bentengnya disebabkan apa yang dah berlaku kat dia sebelum ni. dua2 orang sama2 takut, sama2 risau, sama2 taknak letak kepercayaan. betul tak budak kecik? kalau salah pun suka hati la. ini blog sy.

mengikut en.sapran, ada dua sifat selfish. satu perasaan selfish berdasarkan perasaan dan hati. satu lagi selfish berdasarkan akal dan fikiran. en.sapran adalah salah seorang penasihat cinta yang agak bagus. tambah2 lagi sebab dia kenal aku ni camna hahaha..so kalau aku selfish ikut hati dan buat keputusan untuk gamble dengan perasaan aku terhadap xxx, aku akan tergelincir sikit dari landasan aku untuk bantu famili. kalau aku ikut selfish akal, pentingkan tanggungjawab kat keluarga, kemudian diri sendiri dan juga memikirkan perasaan aku terlebih dahulu, bukan perasaan xxx, aku perlu tumpukan dengan apa yang aku dah rancang. dan dengan xxx, have to take it slowly. ada sense dalam apa yang dia cakap but aku of coz akan pertimbangkan dulu. mamat ni walaupun kadang2 dia berkata smart, dia tetaplah ayam seperti aku juga hahahaha..(adakah awk rasa terhina bila sy letak nama awk xxx?)


en.Sapran
so Sandy, help me. en.sapran, thanks for your good advice(benda2 yg boleh dipakai) and words(untuk benda2 ngarut yg hg cakap). tahniah sebab dah habis part I. aku ja dok tunggang terbalik lagi. yosh esok interbiu!!!!

p/s: Mentari Jingga best(sebab Sandy berlakon) dan aku upload some instrumental songs. guitar by Steve Vai dan Jeff Beck. seyes lagu2 ni memang layan. plus Berita Harian sucks!!
 

 
                                                                                              Hit 
Counter