Huahuahua...

banyak jugak benda best jadik kat aku hari ni haha..oklah mula2 hidup aku berjalan macam biasa sampai habis kelas pukul 2.30pm. pastu aku lepak kat umah. semalam banyak movie yang aku download and most of them finnished already. tapi bau busuk sampah kat dapur agak kuat dan mengganggu hidung aku. aku, berkain pelikat dan kemeja, amik sampah tu dan nak turun ke bawah nak buang. lepas aku tekan butang turun, aku tunggu la depan lift tu. bila pintu tebukak dan aku nak masuk, terkejut gilababi sebab ada dua budak kecik menyorok dalam tu. termencarut terus dalam bahasa jepun. budak2 tu pun gelak la sebab tengok aku yang tgh terkejut nih. dah la aku pakai kain pelikat so nampak lagi funny. gila jugak budak2 kat jepun ni rupanya.

Serangan Dunia Kecil
dan lepas buang sampah aku pasang movie Find Me Guilty, Van Diesel berlakon. memang mantap. funny pastu pasal frenship and loyalty. ceta pasal a group of Italian mafia kena bicara. yang bestnya Van Diesel takdak peguam so he defends himself la. hes really a jokester in that movie dan aku terharu bila ada part mak dia mati dan part kawan dia belot. his fren shot him three times tapi dia cakap kawan dia sayangkan dia cuma dia tgh high. thats true love man. aku nak bagi 10/10 untuk ceta ni.

lepas tu aku dapat phone call dari Showa Rubber Co. entry test untuk company ni susah gilababi but you know what, they call me for the next interview session. they got like 4 levels of interview and I already gone through 3 of them. so kalau aku lepas this 3rd one, I ll be in Hyogo-ken for the next interview. they will pay for the bullet train and hotel. walaupun aku takmau keja kat Perlis but I ll do my best just to get me that free trip to Hyogo. FYI, kat Hyogo tulah terletak nya Kobe. Kobe ni likes the most beautiful city in Japan la kot. entah la sebab aku pun tak pernah sampai hehe..

alamak..ada satu kisah sedih lak..but aku taknak tulis kat sini..nak simpan dalam hati..baru je dapat tahu sebentar tadi..SEEEEEEEEEEDIHHHHHHH!!!!!!
 

 
                                                                                              Hit 
Counter