Kenapa?

kenapa aku seorang yang tidak kuat hati? kenapa aku seorang yang terlalu merancang masa depan? kenapa aku tidak boleh hidup mengikut arus? kenapa aku suka memikirkan sesuatu terlalu berat? kenapa aku tidak boleh lakukan benda yang sepatutnya aku lakukan? kenapa aku memerlukan orang lain dalam hidup aku? kenapa aku perlu dicintai? kenapa aku perlu bercinta? kenapa orang sekeliling aku terlalu pentingkan diri sendiri? kenapa kau ego dan terlalu susah meluahkan apa yang kau rasa? kenapa aku terlalu mempercayai yang aku tahu apa yang orang lain fikirkan? kenapa aku ego dan bodoh merasakan pendapat aku sahaja yang betul? kenapa hidup aku tidak tenang? kenapa aku mengeluh? kenapa aku tidak mampu membantu keluarga aku 100%? kenapa aku tidak banyak duit? kenapa aku suka berlagak bagus dan cuba menjadi sempurna untuk orang lain? kenapa aku tidak mahu menjadi sempurna untuk diri sendiri? kenapa aku suka berpura-pura gembira? kenapa aku suka menjaga hati orang lain dan tidak hati sendiri? kenapa aku tidak boleh membahagikan masa dengan baik? kenapa aku tidak boleh mementingkan diri sendiri? kenapa aku mesti ambil kisah kata-kata orang? kenapa aku menagih kasih orang yang tidak sudi memberi? kenapa aku perlukan kau di sini? kenapa kau hantui hidup aku? kenapa aku jadi begini? kenapa...KENAPA!!!!!!!!!!


Hidup Tidak Manis
 

 
                                                                                              Hit 
Counter