Motivation down

waa...have to write fast2. I have class in 20 minutes from now. aku tak mandi lagi. tapi rumah aku dekat je dengan sekolah. plus aku memang masuk lewat pun kelas tu dari mula2 dulu lagi. no need to start creating good impression. let it be that way. lagipun Murata Sensei memang sayang kat aku hahahaha...

currently listening to
Anuar Zain - Mungkin
Samsons - Kenangan Terindah
Alda - Aku Tak Biasa
Irwansyah ft Acha Septriasa - My Heart

aku dah upload lagu Anuar Zain tu. yeah he is definitely gay. dari pergaulan aku dengan orang2 camni aku dapat agak. tapi ini semua dipastikan lagi dengan kenyataan KAWAN aku yang mengunjungi kelab2 gay kat KL tu. hmmm..oklah aku patut tarik balik perkataan definitely tu. ini pendapat peribadi aku. just keep it here. so, walaupun di mata aku mamat ni gay, but this song Mungkin is surely nice. easy to sing along too hahaha. aku respek bakat dia.

motivation down sebab hujan kot. so aku dah tunda interview aku ke hari esok pukul 1530. aku baru jek call tadi. kira last minute jugak la. but who cares. aku nak pergi Kobe jek. bukan nak keja kat Perlis. so entry ni will be continue lepas aku balik kelas nanti. chow!

Speed
banyak gambar yang aku amik mesti aku edit using photoshop dan kadang2 tu edit yang melampau. aku rasa bagi seorang photographer, which is not me, mesti anggap seni amik gambar tu dah hilang dan diganti dengan nilai2 digital yang lebih rendah kualiti. so kali ni aku nak post satu picture yang aku less edit, cuma letak watermark. camna lampu keta leh jadi camtu? itu kena email aku privately sebab aku malas nak tulis kat sini panjang2.

oh, lupa something. untuk awk yang tgh mengalami waktu beruang, its ok. mak sy cakap perempuan dalam waktu beruang, kalau dia buat apa pun kita kena maafkan dia. but actually for me awk tak buat apa2 pun. just being honest. kalau betul2 itu yang awk rasa, luahkan. sy nak tahu. sy pun taknak buat kerja yang sia-sia yang endingnya tak dapat dipastikan(contoh nya cintakan orang yang dah mati).

sekarang ni memang aku agak sentimental. dengar lagu sentimental. berfikir secara sentimental. bertindak pun penuh dengan ala-ala sentimental. kepala hotak aku sungguh. rindu nak layan lagu Akon dan Coldplay. rindu nak dengar Lil Jon dan Chingy. rindu nak dengar Limpbizkit dan SOAD. masa sentimental ini akan berlalu. yang pasti aku nak layan betul2 time ni hehehe. jom sambung buat research!! tapi sebelum tu nak tgk gol dan gincu dulu huehuehue..

p/s: tadi makan sambal belacan kak malin. fuh memang gilabab tak hingat. best. habis bau satu rumah. makan dengan timun. sakit perut lak skang nih. makaseh akak!
 

 
                                                                                              Hit 
Counter