Oh Sandyku...


Sandy Gila
lepas peja cakap ada banyak gambar dan gossip pasal fasha sanda kat cari.com.my, terus aku register dan geledah thread2 yang ada kat bahagian gossip. ternyata begitu banyak cerita pasal kekasih baru aku ni. gossip pasal dia mabok dan geli2 dgn laki memang banyak. pastu ada gambar dia tindik kat lidah dan pusat. setahu aku ada satu tujuan ja org pierce kat lidah nih. but anyway, apa aku pedulik kehkehkeh. aku baru habis layan drama Mentari Jingga episod 7. cerita ni tiba2 jadi mengarut. walaupun aku stil enjoy kisah cinta Farid dan Kat, tapi perubahan sifat datin tu terlalu ketara. hilang lansung sifat keibuan dia. hampeh jugak la penulis skrip tu. but suka hati dia la sebab dia yang tulis kan? huahuahua..

Sandy Sayang
esok aku nak buat satu kelainan time presentation. aku ngaku, aku suka buat presentation. walaupun kadang2 aku gagap dan gelabah, aku tetap suka. gelabah dan gagap tu aku percaya sebab aku kurang berlatih. kurang dedahkan diri aku. esok, pergi mampus dengan research partner aku tuh. nama ja jepun tapi cakap jepun pun hampeh. aku nak tunjuk kat dia yang selama ni aku suruh dia present bukan sebab aku tak reti, tapi sebab aku malas dan aku berkuasa mengarah dia.

Luahan Perasaan
manusia selalu keliru dgn sifat ambil berat dan perasaan sayang. mesej ini ditujukan kepada yyy(bukan xxx). aku ambil berat pasal yyy. aku kisah kalau apa2 jadi kat dia. tapi aku tak sayang dia. ok aku sayang tapi sebagai kawan. lagipun benda yang terjadi dulupun atas permintaan dia. aku pelik dengan manusia macam ni. mengharapkan sesuatu sungguh2, sanggup lukakan hati orang lain, dan bila dah dapat, nak menyesal pulak. nak sedih2. you ask for it. telan dan tanggung segala luka yang awk sendiri toreh, sebab sy tanggung sendiri luka itu. dont wake me up at 9 again. sebab call tu sy miss class.

"Dan mungkin bila nanti
Kita kan bertemu lagi¡­
Satu pintaku jangan
Kau coba tanyakan kembali
Rasa yang kutinggal mati
Seperti hari kemarin
Saat semua di sini¡"
 

 
                                                                                              Hit 
Counter