Pheww..seronok

sekali sekala tukar angin memang seronok. keluar dengan orang yang kita baru first time kenal memang best. rasa macam bayi baru lahir. semua kena mula balik dari A. kak malin memang best, sporting, good listener dan banyak duit kakaka..but of coz semua ni aku cakap berdasarkan apa yang berlaku hari ni la. mungkin lepas kenal nanti lagi banyak sifat positif kak malin yang aku akan nampak? mungkin ada lagi perkara2 menarik tentang kak malin akan aku notice selain dari dia ni kecik dan selalu kena langgar dengan orang yang sedang lalu-lalang? hehe..sori akak tadi terpijak kaki hahaha..(kena pijak dengan timberland tuh!!) but yeah, I cant tell everything to you akak. walaupun akak buat sy teringat dekat akak sy yang sulung tapi I still cant share everything with you. I have a lot of secrets. really A LOT (smile). by the way gambar bawah ni bertujuan untuk bagi peja dengki kakaka..ZARA paper bag?

ZARA? Not for me.

hari tu izal mempertikaikan keakraban aku dengan nab, irfan dan jemey. dia cakap aku dah tak luang masa dengan budak JAD4 dah hahahaha. aku suka betul bila dia buat mengada-ngada camtu sebab aku ada peluang nak kenakan dia balik kekeke. so aku edit beberapa picture izzal dan aku letakkan kat dalam frenster aku. lepas tu aku masuk kat frenster izzal dan tinggalkan testimonial ni.

"kat frenster kami, banyak ja gambar dia. kami masuk frenster dia, satu pun tadak muka kami. yang ada pun muka kawan2 dia yang ada keta. takpalah. kami sayang dia. dia kawan kami walau macam mana pun."


Izzal kawan kami

lepas tak beberapa lama tu dia mesej balik kekeke. dia mula la nak pressure aku. seronok sebenarnya bila kawan2 fikir pasal kita. best sangat. thanks izzal. aku main2 ja picture tu. hg bukan kawan aku time senang ja. hg pun tau kan? yang bestnya masa dia mesej tu dia ajak aku ke tokai, nak main billiard. but kebetulan aku ada janji dengan jemey nak gi karaoke. so lagi la bagi point untuk dia pressure aku kakaka..

p/s: orang sebelah aku tu maze. smart la ni mamat nih. tambah2 dengan evo6 putih tu haha..
 

 
                                                                                              Hit 
Counter