Esok Exam!!


3 gampanx

So sebelum aku terlupa, aku dah upload lagu baru. Sayonara by RUI. lagu ni memang best tak hingat plus memang feeling habis. so untuk sape2 yg tak reti nihonggo tu padanlah muka sebab tak faham. baru2 ni aku bukak webpage gakka(fakulti) aku sebab nak tengok bila tarikh presentation aku. aku bajet nak balik raya nanti so kena la pastikan jadual awal2 supaya senang nak book tiket. tapi bila aku bukak webpage tu aku terjumpa gambar2 aku dgn team aku dulu. team buat robot. ala robot bodoh2 jek. aku masuk kelas ni sebab senang dapat kredit. mamat yg tengah tu nama Che Onchang dan yang hujung tu aku panggil dia sempai jek. dia pernah cakap nama tapi aku malas nak hingat. macam dia ingat jek nama aku dan Che. dan Che ni sekarang pun satu bilik dengan aku, tapi berlainan tema.


Robot 6744 [Coke Edition]

Dan kalau ayam semua cuba usha kat belakang robot tu ada botol coke. aku bukan nak sokong Israel. actually time nak test drive robot tu, roda belakang tak grip so menyebabkan robot tu tak ke depan. ao aku dengan botol coke kat tangan time tu kasik la idea. Che of coz bangkang sebab nanti robot tu nampak tak semat dia cakap. aku tanya balik nak kredit ke nak nampak semat? so akhirnya aku amik selotep dan lekatkan coke tu kat belakang. alhamdulillah bergerak jugak robot team aku hehe..

Hari ni aku dapat berita sedih..walaupun belum pasti 100% lagi. Izal msg aku cakap dia dah dapat kerja kat PROTON. ramai yg dapat. kecuali aku dan beberapa orang saje yg tak dapat email lagi. en.Malik cakap nak send mail kat semua orang walaupun yg tak dapat. so skang ni aku tgh tunggu la email tu. tengok la kalau ada rezeki mungkin dapat. ya Allah ya tuhan ku...mungkin PROTON marah dengan email aku yg bernada mendesak sebelum ni kot? dan ada lak kawan aku sorang ni suruh aku call en.Malik tu. ingat aku desperado sangat ke? aku just nak satu kerja. as a backup. kalau pastu nak carik lain pun ok lah. HUWAAAAAA!!!!

aku nak mengadu kat xxx..tapi aku takut dia tgh marah lagi..so aku simpan jelah masalah ni sorang2..


 

 
                                                                                              Hit 
Counter