huwaaaa...

padan dengan muka aku yang bodoh dan baghal. aku dah nampak hari nak hujan tapi aku boleh buat keputusan nak ke kedai dulu. sedangkan tingkap bilik aku, bilik nab, bilik irfan tak tutup. tambah lagi baju2 aku suma ada kat luar. dah la baju2 tuh dah kering. dan cerita sedih ni bermula masa aku kat kedai dan aku nampak air hujan turun mencurah dari langit. turun macam air limau nipis(sebab takdak kaler). mula2 aku boleh lepak dengar2 lagu kat tepi kedai tu, sampai lah aku sedar yang tingkap bilik tak tutup dan baju ada kat luar. terus aku larik cam gaban. basah kuyp. sampai kat satu tmpt buangan sampah ni aku cilok sekaki payung busuk. tak peduli,aku teruskan larian. dan bila aku sampai kat rumah 501(rumah aku la ayam), dan masuk ke bilik aku, keadaan sungguh chaos sekali. tv dan radio basah kuyup. segala model tren, senjata dan kereta kebal aku bertaburan. kipas heli tercabut. karpet basah. lepas ni mesti jadik busuk. baju2 kat luar tu tak payah cakap la, memang kuyup. towel lak jatuh atas lantai beranda. kotor habis. nak je aku mencarut kat sini tapi memang betul, segala yang baik itu datang dari Allah(hujan) dan yang buruk itu datang dari kelalaian dan kelemahan diri sendiri(tak balik umah dulu, tutup tingkap dan angkat baju).

CHAOS!!!


p/s: ada orang tu tido macam koboi huwahuwahuwa(tapi org ni ganas, tak berani nak kutuk banyak2)
 

 
                                                                                              Hit 
Counter