Impressive

No picture for this entry. aku malas. walaupun exam tadi aku tak boleh buat, tapi aku rasa aku akan lulus. aku dah berusaha dan aku yakin Allah akan tolong aku. tak ke pelik tu? tak boleh buat tapi akan lulus hahaha..but believe me, I will...dan aku nak cuba ikut nasihat aku sendiri. aku nak dengar dan baca balik entry blog aku sebelum ni kalau2 ada nasihat dari diri aku sendiri yg best. aku pernah dengar, manusia itu akan menjadi lebih baik jika dia mendengar nasihat yg dia berikan kepada orang lain. sekarang keadaan aku, aku berasa kosong. hollow. serius. aku dah call mak aku. sembang2. aku dah tengok movie. aku cuba berseni. tergantung kerja seni aku. exam aku yg terakhir hari jumaat ni so aku akan mula study esok. dan skrg aku nak sembahyang dan tidur. dan agak mengkagumakn bila aku tengok data pengunjung ke blog aku ni. more than 200 per day. banyak tu. so untuk mengurangkannya, aku dah remove totally link blog lama aku. so sesiapa yg ada add pakden-utama saja yg boleh access. dan mungkin lepas ni akan berubah lagi. siapa tahu?

aku sedang mendengar Dealova by Once dan, sememangnya lagu tu amat menyiksa aku...
 

 
                                                                                              Hit 
Counter