MARAH !!


Marah aku bukan calang
Aku marah sebab aku sayangkan dia. aku marah sebab aku sukakan dia. aku marah sebab benda ini tak sepatutnya berlaku. aku marah sebab hidup aku kucar-kacir disebabkan dia. aku marah sebab aku tidak tahu bagaimana perasaan dia terhadap aku. aku marah sebab benda ni semua terlalu mustahil. aku marah sebab hidup aku tidak tenang lagi sekarang. aku marah sebab tindakan aku dikawal oleh orang lain, dan lebih pedih orang lain itu lansung tidak sedar. aku marah sebab diri dia membawa pengaruh ke dalam hidup aku. aku marah sebab aku ambil kisah tentang dirinya. aku marah sebab semua ini bodoh dan tidak masuk akal. aku marah sebab aku jauh, tidak boleh terus kepadanya dan minta kepastian. aku marah sebab dia muncul dalam hidup aku. aku marah sebab aku layan karenahnya dulu. aku marah kerana aku hilang kawalan terhadap tindakan aku. aku marah kerana aku sangka hati aku sudah kebal, tiada lagi kasih dan belas. aku marah kerana aku marah pada orang yang tidak buat salah kepada aku. AKU MARAH KERANA AKU TIDAK PATUT RASAKAN KEMARAHAN INI !!!!

komen? simpan saja...
 

 
                                                                                              Hit 
Counter