Penentuan Malam Ini?


Eksperimen

Semalam aku ke Tama Plaza dan hari ni aku pegi lagi sekali. aku pun tak tahu apa yg best kat tempat tu. mungkin sebab ada banyak bunga2 comel? mungkin sebab tempat tu ramai org? mungkin sebab aku nak amik gambar? mungkin sebab aku taknak pikir apa yg bermain dalam otak aku skang ni? walau apa pun yg aku sedang fikirkan, aku harap ia akan dapat ditamatkan malam ni jugak. masih ada satu lagi report untuk aku siapkan dan submit esok. harap2 lepas aku tahu jawapan kepada persoalan ni, aku masih lagi boleh fokus untuk siapkan report.

Mengikut data yg aku simpan, pengunjung ke blog aku menurun dengan drastik lepas aku offkan link lama aku untuk selamanya. kalau sebelum ni boleh kata sampai 200 kali sehari blog aku diakses. tapi skang ni tinggal 100 kali untuk dua hari. bagus. aku harap segala perkara yg aku tulis dan boleh dijadikan panduan, amik lah. dan kalau benda tu buruk dan salah, jauhi lah.

Proton dah send mail. aku tak dapat keja kat situ. its ok. aku akan carik lagi. will never give up!
 

 
                                                                                              Hit 
Counter