Sesuatu yang dalam

aku call anak2 abg hari tu. memang dah lama aku nak cakap dengan ariana. baru2 ni ariana dapat no.3 dalam kelas. thats something for me. sebenarnya aku tak kisah ariana nak dapat no berapa pun sebab she is still something for me no matter what. masa aku call tu iza pun sungguh2 nak cakap dgn aku. lagi la aku seronok. iza ni adik kepada ariana, super cute, tapi sombong dgn aku sebelum ni. skang dia dah byk cakap hehe.."iza skolah tadika..takdak pereksa" itu la jawapan dia lepas aku tanya camna kepututsan pereksa dia. along terpilih jadi pemain bola untuk skolah. aku nak belikan kasut bola untuk dia. nak belikan yg best. nak dia main sungguh2. nak dia jadi hebat, bukan macam aku. main cam hampeh. aiman pulak cam selalu, cuba nak trick aku nak beli macam2. pandai betul anak sedara aku sorang nih. aku rasa aiman la bakal menyerlah dalam akademik one day, kalau kena cara pengajarannya.

semakin lama komp aku semakin gila. semakin banyak program yg terminate itself autometikalli. tensen betul. termasuk firefox aku. maybe semua ni disebabkan Media Player 11 Beta yg aku tgh guna sekarang. plus, hari tu aku masuk site microsoft untuk download IE Beta baru dan aku dah download something utk mengesahkan either XP aku ni ori ke tak. bukan aku nak burukkan microsoft tapi lepas aku sahkan XP aku ni tak ori, semakin banyak trojan dan komp ni semakin gampang. tapi yelah macam mana pun bukan salah dia. salah aku sebab guna XP yg aku cilok dari torrentspy.com ituh hahaha..

banyak ceta pasal copyright yg aku jumpa sejak akhir2 ni. sejak sorang mamat kat DFJJ kantoi menciplak hasi kerja orang lain. dan baru2 ni ada mamat ni marah sebab ada org right klik dan save pic yg dia captured. oklah aku pun tak sure camna ceta but berdasarkan apa yg aku baca, org tu cuma save ke komp saja. lagipun internet ni kan tmpt share. as long as org tu tak ngaku pic tu dia punya and get credit for it,kenapa nak marah2? kenapa nak maki2? aku tak kisah kalau org2 tu nak maki atas something yg bad, I mean really2 bad, ini setakat right klik and save. itu penghargaan tu ekcelli. maksudnya ada org lain hargai hasil seni kita. takkan la org2 yg dok maki org lain pasal copyright ni tak donlod mp3s or movies dari internet? (la itu ceta lain..mana sama..ini pic aku amik sendiri bla bla bla..F u)

carik la rumah aku kalau berani
antara petikan surat khabar yg best;
1. Selepas Rooney memijak pangkal paha pertahanan Ricardo Carvalho, Ronaldo bergegas ke arah pengadil Argentina untuk mengadu. Apabila Rooney ditayangkan kad merah sejurus selepas menolak Ronaldo, kamera merakam pemain Portugal itu mengenyit mata ke bangku simpanan pasukannya. “Ketika bersarapan di hotel pagi ini, Rooney berkata, dia akan memecahnya menjadi dua dan menampar kepalanya. Siapa boleh menyalahkannya?,” kata satu sumber kepada The Sun.

2. Dianggap sebagai bakat baru hangat yang bersedia mencatat nama di pentas bola sepak dunia, Theo Walcott sebaliknya menghabiskan Piala Dunia dengan memanaskan bangku simpanan England dan bersiar-siar di Baden-Baden. Kegagalan Sven-Goran Eriksson menggunakan pemain berusia 17 tahun itu sedangkan dia memilihnya secara mengejut, membayangkan saranan Arsene Wenger bahawa anak buahnya itu lebih matang dari usianya, meleset sama sekali.
 

 
                                                                                              Hit 
Counter