Submisi


Melihat Malam
susah nak mula menulis balik bila dah lama kita berhenti dan selepas banyak yg dah berlaku. sebelum ni aku ingat nak kongsi gambar anak saudara aku, Ayunni yg teramat comel dan best, macam pakcik dia jugak hehe..tapi skang aku dah rasa malas. pastu aku ingat nak ceta pasal trip aku ke fujikyu, tapi aku rasa cam koleksi gambar2 tu dah cukup untuk menceritakan semua. so I thought I just better write about my dream just now. aku mimpikan seseorang yg aku tak sangka masih ada dalam memori separuh sedar aku. aku mengharapkan org lain yg muncul. tetapi mungkin kerana "org lain" itu belum pernah aku temui berdepan dan chemistry antara aku dan dia belum cukup kuat so dia tak berupaya untuk hadir dalam mimpi2 aku.

sudah lah. asyik2 cerita pasal pompuan. ngarut betul aku nih. haaaa..jom ceta pasal kelebihan diri sendiri. selalu sangat manusia ni tak sedar pasal kelebihan diri sendiri hahaha..untuk pengetahuan ayam semua, masa ini lah kawan yg baik dapat membantu. tanya dia. apa yg aku terer? insyaAllah dia akan jawab dengan ikhlas. mungkin pada masa sekarang kita tak perlu lagi tahu tentang kelebihan diri sbb yelah, cam aku, aku kena study. mampus la kalau kawan aku cakap aku mampu jadik pelakon yg baik pun mengatasi Farid Kamil, aku tetap kena go on study jugak. tanya pasal kelebihan diri sendiri kat kawan bila kita dah rasa cam kita dah buat segalanya tapi still rasa life ni kosong. boleh camtu?

Kebenaran dan Kebatilan
submitted two pictures for DFJJ latest theme, Malam. first submisi aku rasa cam ade meaning la jugak but for the second one, rasa nyesal sebab send. sebab bila aku tgk balik pic tu, takde seni dan meaning. entah bila aku nak beli DSLR. cuba guna kamera SLR jemey hari tu dan tak banyak picture yg jadik. buang duit jugak la. tapi aku puas hehehe..
 

 
                                                                                              Hit 
Counter