Will It Just Be Like That?

Aku ingin menjadi MIMPI INDAH dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa KAU RINDU
Karena langkah merapuh tanpa dirimu
Ooohh..karena hati tlah letih
Aku ingin menjadi sesuatu yang selalu bisa KAU SENTUH
Aku ingin kau tau bahwaku selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktu merantai hati
Oh bayangmu seakan akan...
[Once - Dealova]

nak tahu di mana susahnya jadi orang yg banyak bercakap? bila dia bercakap terlalu banyak sehingga akhirnya dia terlupa tujuan asal dia bercakap dan mula kedengaran seperti orang bodoh. aku? aku selalu bercakap sehingga terlupa tujuan aku bercakap. dan aku tahu pada saat itu, orang2 yg mendengar akan mula mengubah persepsi mereka terhadap aku, dari seorang yg bijak berkata2 menjadi sebuah tin kosong. sama seperti Shahrizat. sama seperti PBB.

dan sebolehnya aku mengharapkan pasangan yg tahu menyuruh aku berhenti bila aku bercakap. aku mahukan pasangan yg sedar aku sudah mula memperbodohkan diri sendiri dan dia boleh hentikan apa yg aku sedang cakapkan ketika itu. pasangan di sini bukan bermaksud kekasih semata2, kawan dan sahabat juga. aku rasa aku ada beberapa org kawan yg tahu menyuruh aku berhenti bercakap. entahlah..


Macro - Tajam

dan adakah hubungan ilusi dan khayalan aku dan xxx akan tamat begitu saja? we dont even met yet. nonsense. tipu siot benda ni. semua perkara yg berlaku antara aku dan xxx adalah tipu dan palsu? dan aku cuma boleh menunggu. aku kira dia sedar maksud aku meluahkan apa yg aku rasa padanya dulu. aku kira dia sedar, jika pada masa itu, dia tidak mempunyai perasaan kpd aku, dia perlu berhenti menjawab phone call dan membalas msg aku. adakah aku terlalu menganggungkan ketinggian minda xxx? adakah dia begitu naif? someone asked me what are her weakness, no, defect, is she lack of something. and my answer was "I dunno, go and ask her". its really hard to look for something negative about someone that you like. semua nampak macam syurga dan indah. sial.

tunggu dan tunggu..itu la sebelum ni konfiden sgt. skang kan dah serabut balik. padanlah dengan muka anda En.Fadzil. pastu ada ayam yg akan cakap, "Hahaha..mamat ni sewel aku rasa". Dealova by Once, terlalu indah dan bererti untuk di letakkan di Sound of pakDEN. donlod jangan tak donlod!!
 

 
                                                                                              Hit 
Counter