buang karan!

huhu..aku ada kat yodobashi kamera skang nih. tgh taip entry ni guna Apple MacBook. aku dalam perjalanan nak balik ke rumah la. aku kena belikan cerek elektrik baru sebab yg kat rumah tu dah rosak. malam ni pulak nak pegi tgk hanabi taikai. untuk ayam2 yg tak tahu hanabi taikai tu hapa, dalam bahasa indonesia ia dipanggil pertunjukkan bunga api gitu. dan terus gerak ke tokai uni sebab budak2 situ ajak aku join bbq esok. terharu jugak sebab still ada org sayang kawan cam aku nih. sebenarnya dua hari lepas aku nyaris2 terbeli Apple iBook tapi nasib baik aku bertenang. aku ni suka sangat buat kerja terburu-buru. harap sangat ada orang nak tolong ketukkan kepala aku bila aku jadik camtu. kasik sedar sket diri nih. aku rasa Windows la yg paling sesuai untuk aku. sebab dah la software yg aku guna untuk research tu perlukan Windows so amat tak praktikal kalau aku beli OS X. aku cuma minat nak guna Apple nih sebab nampak semat jek hehe..leh la guna kalau nak ngorat awek kat Starbucks(ops yahudi yahudi!!!)

dahlah. aku nak balik. orang kedai ni pun dari tadi asyik usha aku jek kehkehkeh. aku rasa dia pun tahu aku tengah taip entry untuk blog aku. apa leh dia buat. abaikan jek. rindu xxx.
 

 
                                                                                              Hit 
Counter