Celaka betul


Minato Mirai

hari ni aku stuck lagi kat umah jemey. tadi aku dah fikir nak balik, tapi ash lak datang pastu malam ada bola lak Man.U dgn Chelsea main so aku lepak sini terus la. esok aku gerak gi tempat baito dari sini. semalam aku lepak Yokohama dengan jemey and liyas. pastu jalan kaki gi Minato Mirai. walaupun takde duit tapi hati aku happy hahaha...malam tu lak ada orang main live kat situ. layan betul dengar orang main gitar akustik. aku semakin hari dah semakin suka main gitar. seyes senang gila nak buat lagu guna gitar hahaha..tunggulah hasil seni suara aku nanti! mungkin lagi sebulan dua hahaha..

hari ni besday R. bukan R ex aku tapi R budak upm. dah lama jugak aku tak kontek dia sejak dia dah baik balik dengan balak dia. aku rasa cam nak topup Brastel aku, call dan wish hepi besday kat dia. tapi aku tahu nanti aku akan call xxx guna baki kredit yang ada. lagipun biarlah kat R tu. dia akan survive tanpa wish besday dari aku. pasal xxx, memang ego bangsat betul budak ni. aku nak ajar dia yang dia akan rugi. aku nak dia tahu erti kehidupan ni yang sebenar. budak2 ni semua tanya aku kenapa aku taknak call dia, kenapa aku tahan perasaan aku kat xxx. hanya aku saja yang tahu jawapannya dan belum tiba lagi masa untuk aku kongsi dengan orang lain.


boTAK

imej baru aku skang, botak. aku potong sendiri. maka kat bahagian belakang tu ada la tempat2 yg tak sama potongannya tapi aku tak kisah. apa aku pedulik. siang tadi masa aku nak masuk kedai billiard dengan pet, ada sorang minah jepun ni tengah usha dalam kedai, kira dia tak nampak aku la. dan aku pulak memang la berjalan menuju ke arah dia sebab aku nak masuk kedai tu. so bila dia pusing kepala nak pandang ke depan dia ternampak la muka menakutkan aku nih sampai dia terjerit dan sebut kuat2 "bikkuri shitaaa!!". aku rasa cam tindakan dia tu agak kurang ajar jugak but biarlah. aku tahu muka aku memang menakutkan. tapi tak kisah lah sebab pastu aku menang dan pet yg kena belanja hahaha...masih lagi cuba hidup dengan sisa2 baki duit yg ada dan menunggu duit biasiswa masuk.

aku post dulu sebahagian take novel yg aku dah tulis. aku rasa cam take ni amat panjang dan memerlukan komitmen yang tinggi untuk siapkannya. enjoy. komen amat dialukan. masih lagi hidup dalam keserabutan. aku minta maaf kepada sesiapa yg aku ada buat salah. aku minta maaf kepada sesiapa yg bertambah depress lepas baca blog aku ni.
 

 
                                                                                              Hit 
Counter