DELL XPS M1210

hahahahahahaa..aku cuma mampu gelak kegembiraan sekuat hati hahahahaha...dengan ini aku nak umumkan yg aku sudah memiliki sebuah laptop. and my laptop is DELL XPS M1210. if u want to know how my laptop looks like, google it. I am so happy that I cant even google it for u guys. aku banyak amik gambar time aku ke bbq dan gotemba hari tu cuma aku tak cukup masa untuk letakkan picture2 tu kat sini. tapi one thing for sure, gambar2 tu memang cantek. boleh macam tu? hahahahahhaha....lepas ni boleh la aku lepak rumah orang lama2 tanpa guna komp org tu huehuehue..tambah2 laptop ni ada wireless internet. tak ke itu satu kegembiraan gitu? muah muah!!!dan yg paling penting lepas ni, install ADOBE PHOTOSHOP!!!

p/s: first entry menggunakan Budenx(DELL XPS M1210)!!!
 

 
                                                                                              Hit 
Counter