hidup macam Farid Kamil


dudes

aku rapat dengan vader, omoi dan yop. tapi aku tak pernah nak cerita pasal mamat2 nih kat sini or publish muka budak2 nih. ok mungkin aku pernah letak tapi aku tak ingat. so gambar atas tu dari kiri omoi, yop, paktam dan vader. keta Silvia S15 biru tu keta yop. semat? hehe..dan yg hujung tu vader. aku cukup respek kat mamat ni. kenapa aku respek dia? I have my own reason. but yeah sometimes he fucked up too. most of the times, dia nih memang cool dan susah aku nak baca. dan gambar kat bawah tu RX7 si omoi. baru beli. dia pegi buat dyno test nak tgk berapa bhp keta tuh. result dia aku takmo cakap kat sini huehueheu...paktam lak tgh posing cam nak amik gambar tp takpun sebenarnya.


dyno test dan paktam

lepas aku balik dari shibaura aku terus gerak ke hon atsugi dengan nab sebab nak tgk bunga api. nak tgk hanabi taikai. memang cantek. tak hingat punya. dan aku memang pelik, kenapa manusia rasa seronok lepas tengok bunga api. aku pun rasa seronok gila babeng tak hingat dunia. dah cuba amik gambar tapi tak banyak yg jadik dan aku rasa malu nak letak gambar2 tu kat sini. aku ada amik video by the way. tgk la kalau aku rajin edit video tu aku letak la kat sini. tapi perasaan tu memang takkan sama banding kita tengok bunga api tu depan2. dan paling best, time nak balik aku dan nab sesat. sampai kat tmpt ntah mana2 ntah dan nasib baik aku dapat idea untuk ke satu restoran nih dan mintak dia tolong call teksi untuk aku berdua. boleh jugak la kami lepak dalam kedai tu dari buang masa kat tepi jalan. tp at last aku dan nab terpaksa menapak jugak ke stesen. takde lah jauh sangat stesen tu dari restoran tadi. kalau la aku tanya dia awal2. balik terus gerak ke tokai untuk join bbq. dan gambar bbq aku akan letak di lain entry.
 

 
                                                                                              Hit 
Counter