Fenat


Izal kena Tackle

aku pergi tgk perlawanan bola piala merdeka anjuran MSAJ dan KUJ. baru aku tahu yang agak susah bila ada ramai kawan sebenarnya. aku berkawan dgn semua orang. aku ada kawan dari prog JAD, AAJ, dan budak2 kosen. aku jugak ada kawan dari Teikyo. budak2 ni semua join perlawanan bola tu. so aku tersepit. tak tahu aku di pihak mana. kedatangan aku dengan kereta kawan aku dari Teikyo pun dah buat beberapa kawan JAD tengok aku pelik. mungkin rasa yg aku ni dah belot hahaha..paling best masa JAD 5 lawan Teikyo dan dua group ni lak duduk sebelah2 kat tepi padang. mula2 JAD 5 score gol dan aku bersorak. kawan aku dari Teikyo pandang jek aku. aku dah rasa cam tak best. pastu Teikyo lak score. aku cam taknak bersorak tapi kawan Teikyo aku cakap, "Haaa skang kau kena sorak jugak! Cepat sebut Teikyo gol!!" hahahaha....


Big Baby

aku dah tak boleh join segala prog lepas tu sebab aku kena balik. aku nak pergi embassy untuk sambutan kemerdekaan. aku tahu kalau aku lepak dengan kawan2 JAD memang aku tak ke embassy lah. budak2 tu dah plan nak main bowlong dan karaoke sampai pagi. kesian lak kat k.malin sebab aku dah janji nak bawak dia ke embassy. dan dalam perjalanan balik tu aku jumpa satu famili kecik ni. bapak, mak dan sorang baby. mat saleh. bapak dia besar cam hulk. lengan dia sama saiz dengan betis aku. baby tu lak memang besar. ikut bapak dia la. yg best nya bila aku acah dia gelak. geram betul. comel tak ingat. ARGHHHH!!!


Izal kena Tackle

mula2 aku tukar link blog aku. sebab aku taknak orang yang tak sepatutnya datang sini, baca dan lukakan hati sendiri. tapi lepas lama aku fikir, blog ni adalah benda yg aku fikir. aku lepaskan perasaan aku. kat sini segala tekanan aku dilepaskan. aku jujur. aku tak berniat nak lukakan sesiapa. so aku guna link lama balik. aku harap orang yg datang sini faham. jangan judge aku dari apa yg aku tulis kat sini. kita pun tak luahkan segala perkara yang kita fikir sebab kalau kita luahkan semua nanti org akan cakap kita gila. blog ni tmpat aku BERFIKIR. bukan tempat aku BERCAKAP. jadi tmpt ni memang agak GILA. kadang2 aku tak maksudkan apa yg aku tulis. itu cuma marah dan tekanan perasaan aku. dan aku merayu sangat kepada sesiapa yg tak boleh menerima, tukar haluan. pergi blog orang lain. banyak lagi blog2 yg menceriakan pembaca. yang pasti ini bukan salah satu darinya.
 

 
                                                                                              Hit 
Counter