hidup En.Kamal


Hangga

1. pakcik2 di Chofu Jimusho

aku agak rapat dengan pakcik2 kat chofu. terutamanya hanchou, yoshida-san dengan driver okamura-san. pakcik2 ni memang suka dengar masalah aku walaupun bagi aku benda tu takde la besar sangat. yoshida-san pernah cakap kat aku yg sebab hati aku baik, sebab tu ramai orang amik berat pasal aku(cheeewahh hehehe..). okamura-san lak memang selalu belanja aku minum kopi dan banyak kali dia ajak aku gi makan yakiniku tapi dah benda tu haram so aku taknak lah. dia lak kalau boleh nak buat keja dengan aku ja tapi dah aku budak part time jek, aku kena ikut jek susunan nama yg hanchou buat. yoshida-san ni sorang yg agak seni dan dia selalu buat satu seni jepun ni thats called hangga. sama cam stamp gak. kita lukis kemudian ukir dan lekatkan kat satu blok supaya jadik stamp. dan dia mintak aku lukis something sbb dia nak buatkan satu hangga untuk aku dan hasil dia cam gambar kat atas tu. aku nak belikan cam hadiah lah untuk orang2 kat chofu terutamanya kat yoshida-san, okamura-san dan hanchou tp hari tu memang banyak masalah betul. but aku akan bagi jugak something selewat-lewatnya sebelum aku habis baito kat kamata.


alat untuk me..?

2. Kamata Jimusho dan Teleskop

aku baru mula keja kat kamata hari tu dan aku tak sangka, first day aku dah dapat macam2 dah huehuehue. aku dapat teleskop dan benda tu still boleh digunakan lagi. isk2 tak paham betul aku dengan org jepun ni tapi aku terima jek benda2 free nih hehehe. sebelum ni aku dapat hard disk laptop dan aku dah siap masukkan dalam laptop buruk aku yg lagi satu tu. walaupun bersaiz kecik dapat jugak lah aku install os dalam laptop tu. aku rasa cam teleskop ni termasuk dalam benda2 idaman aku jugak la selain kereta BMW M3, RX7 dan ALTEZZA hahahah..dan setakat ni pekerjaan kat kamata memang mudah. terlalu lepak sampai aku tertidur dalam lori lagi isk2. aku dah penat keja kat chofu so maybe ok kot kalau kat kamata ni aku keja sikit2 jek. aku taknak mengaku yg aku memang suka buat kerja berlari-lari dan cepat sebab nanti org office akan bagi aku keja yg susah jek hehehe..so better aku diam2 ubi keledek basi jek.

p/s: gambar hangga akan diletakkan kemudian
 

 
                                                                                              Hit 
Counter