Hujung Dunia


Nitrus - Hujung Dunia

nice gila lagu nih. aku suka sangat. OST untuk filem Goodbye Boys. taken from Daniel's blog. aku harap dia tak marah aku curik dan letak kat sini. do visit his blog. new film from the creator of Gol&Gincu. aku sent mail ke Redfilm Production yg handle filem ni and ask for the video clip. aku cakap yg by sharing the video clip they can promote the new film too. yg aku respeknya cepat jek email aku dibalas. meaning memang ada orang bekerja untuk membaca email dan orang tu menjalankan tugas dengan baik dengan membalas email pengunjung site tuh. respek. aku nak copy video ni ke hard disk aku tapi aku tak mampu buat camtu guna laptop ni. perlu gunakan desktop aku. hope aku tak lupa.
 

 
                                                                                              Hit 
Counter