Kehidupan Biasa


Cahaya

aku dah luahkan perasaan aku dalam one of the latest entry dalam blog ni. perasaan aku terhadap xxx. aku cuma nak tahu betul atau tak perasaan ni. tulen atau tidak. dan ternyata aku memang tidak dapat sabar dengan keadaan ni. aku menguatkan benda yang lemah. aku ajar diri aku dengan benda yang tak pasti. perasaan aku terhadap xxx tidak sekuat yang aku sangka dan hidup aku tidak akan tersekat oleh masalah ni. xxx tu cuma secebis kecil dari jalan hidup aku yang baru nak bermula. setiap benda yang aku sudah jejak dalam perjalanan hidup ni akan menguatkan aku untuk masa yang akan datang. untuk jalan2 dan cabaran2 baru yang bakal muncul. so mungkin cerita pasal xxx akan tamat sehingga sini saja. lebihnya aku berserah kepada Tuhan. Dia yang menentukan jalan hidup makhluk ciptaanNya. lukisan wajah xxx sebelum ni aku akan simpan dan kenang sampai bila2. I love my drawing. so nak tgk tak muka sebenar xxx? aku dah tak peduli apa kesan kepada tindakan aku ni. and if you, xxx, is reading this entry, go away. this blog is not for you. this blog is for someone that know how to appreciate others thought and doesnt judge him only by some few words that he wrote. I didnt fall for your looks, I fall for your heart and thoughts. I cant bear one thing though, selfishness. (but at last aku tak letak gak picture xxx hahahaha)

so whats my plan for now? aku dah bertekad nak sambung master. nak lepak kat sini lagi dua tahun. nak beli kereta sebijik. sambil2 tu baito untuk kumpul duit buat modal. aku percaya bapak dan abang aku boleh handle bisnes dengan baik. mereka cuma perlukan modal, dari aku. aku dah mintak abah survey bisnes paling ok dan selamat. of coz there will be risk. aku dah mintak palen think about something too. dan bila aku balik raya ni, 22hb 10, kami akan duduk dan berbincang. aku akan tekankan kat abah dan palen yang niat kita berniaga, bukak bisnes, bukan untuk untung tapi untuk tolong pelanggan. nak berikan servis yang terbaik. but at first, of coz kena ada plan dan kena tahu flow sesuatu perniagaan tu. ini yang aku nak palen dan abah selidik. kalau palen tak tunjukkan kesungguhan dia, aku rasa ini ja bantuan yang aku boleh fikirkan, lepas ni terpaksalah dia fikirkan jalan hidup dia sendiri. mana ada adik yang tak sedih tengok abang sendiri terumbang-ambing. mana ada adik sendiri yang tak faham perasaan abang yang melihat kawan2 dia berjaya. aku sayang palen. aku sayang famili aku.
 

 
                                                                                              Hit 
Counter