Tag Board dadada


yobimasen deshita

saja ja aku letak tag bod balik. bagi rancak sket cheewah. tapi still, kalau ada mesej2 bangang aku akan delete la. but yelah bukan hari2 aku bukak blog aku ni so maybe akan ada satu dua mesej2 bangang yang akan stay kat tag bod tuh. mmm..aku nak kuar ni. nak jumpa kawan aku last sebab pasni dia dah nak balik mesia dah huhuhu..best jugak bila ada kawan yang luar dari bidang kita nih. terbuka sket minda. ni asyik kawan dgn budak2 engineering jek, otak pun tersekat. tapi sebelum keluar, sempat lagi nak update blog seround heheheh..malang sungguh akaun aku kat Flickr dah sampai limit. so aku dah takleh nak post gambar kat situ. but still ada lagi la saki baki gambar yg aku tak letak kat blog ni lagi. takpe ah. pasni aku upload lak gambar kat tempat lain hehehe..aku skang tgh dalam mood hepi dan gembira cam oltromen. dan aku sedang siapkan satu komik pendek untuk majalah kawan aku. boleh2 aku nak siapkan malam ni gak dan send kat dia by tomorrow. pastu leh la aku kongsi dgn ayam2 semua kat sini. woOooOkkEy?
 

 
                                                                                              Hit 
Counter