Aku dan Hiroaki


tgh poyo

presentation aku 21hb. aku balik mesia 22hb. perasaan aku skang nih tgh bercampur-aduk. sepatutnya aku konsentrate kat presentation tp hurmm..hati aku mmg seronok gila babi sebab nak balik neh. dah 2 tahun aku tak balik. tambah2 pas putus hubungan hari tu(sbb ni tak beberapa bley pakai).

tadi aku baru lepas tunjukkan kat sensei la benda yg aku akan present hari sabtu 21hb nanti. dia cam no komen la sebab takda benda nak dikomen wahahahaha..suma dia suruh aku ubah poster tu letak no student aku dgn kawan aku. group lain teruk gak la kena sound. best2. poster dgn speech tu sebenarnya baru semalam siap. kambeng betul semalam.


Gilo?

semalam research partner aku, hiroaki datang umah aku la sebab komp kat lab dah penuh budak2 tgh pakai. yelah dah semua orang tgh ready untuk presentation. nasib baik aku ada laptop dgn desktop so hiroaki guna la laptop aku. masa aku dgn dia tgh buat keja tu, dalam kul 5pm camtu orang azan maghrib. aku pun sibuk la nak makan nasik. hosmate aku dah masak tadi sebelum dia gi kelas. aku bukak periuk tgk dia masak ayam tapi kuah cam putih ja..cam minyak ja..pastu ada la bawang..aku sebat je dgn nasik. hiroaki pun makan sama. pastu hiroaki tanya aku, cam takda rasa ja benda neh. aku cakap aku dah tambah mayonis dgn sos sbb aku mmg tak rasa papa lauk tuh. pas makan kami sambung buat keja pastu gerak gi lab sebab nak print dan nak tanya senior yg amik master kat lab tu. yelah mesti nak dengar pendapat org yg lebey berpengalaman. pening terus aku dgr mamat2 jepun tu cakap sbb banyak sangat yg senior aku tak puas hati. tapi aku accept. dalam masa yg sama gak aku mula rasa pening. pastu aku dgn hiroaki balik umah aku nak edit balik tempat2 yg salah. bila aku sampai umah aku rasa cam nak muntah, sakit perut dan sick. bila aku lalu kat dapur, aku tengok lauk tadi. lauk tu dah berubah jadik sambal. kambeng betul rupa-rupanya hosmate aku tak sempat siapkan sambal tu sblm dia gi kelas. dan aku dah makan ayam rendam dalam minyak jelah tadi. patut aku rasa mentah ja. huwarghhhhhh!! pastu terus aku tido sbb rasa tak sedap badan. hiroaki sambung keja sampai siap.
 

 
                                                                                              Hit 
Counter