Ego Lelaki


ALMARI

satu ja aku nak warning kat women kat luar tu, jangan la cabar ego lelaki. tambah2 kalau laki tu pakwe or husband kita neh. sebab bila kita cabar ego laki yg kita sayang tu, kita akan letak dia kat satu point bila dia tak tahu nak ikut perasaan sayang dia terhadap kita or ego dia yang tengah meluap2 tu. contoh perbualan;

lelaki ego: Sayang, I mesti kena dgr suara you everyday..camna la dengan bill I nanti..tapi I tahu you pun camtu jugak kan sayang? (bercakap dengan nada risau bukan mengeluh atau menyesal)

perempuan bengong: Emm..entahlah. Apa kata kalau I off my phone for a week? And then kita tengok siapa yang tak tahan sebenarnya hehehe..(nada mencabar ego lelaki)

lelaki ego: You nak off phone for a week? (padahal aku dah cakap aku takleh kalau tak dengar suara dia. silap la aku cakap camtu, nampak aku lemah sangat. shit.) Ok lets do it! (arghhh tensennya kenapa aku cakap camni?)

dan pastu bermula la neraka untuk dua kekasih nih sebab tak mendengar berita dan suara masing2. bukan nak carik salah siapa tapi hmmm..kalau dah tahu lelaki tu ego, pride tinggi, takyah la dok ajak or cabar dia buat game yg camni. ada gak kes kawan aku bila awek dia(yang rasa kawan aku ni,balak dia not hensem enough) cabar dia utk ngorat roomate awek dia yg loaded dan cun. at last, wahahahhaha..PUTUS BEB! kawan aku go for that new gurl la..go bro!
 

 
                                                                                              Hit 
Counter