weird month


aku bertanding dengan Nab sapa yang akan dapat the most viewed untuk friendster. meaning, lagi ramai org tengok page aku kira aku la yang menang. so hari ni(semalam la) dah tamat bulan 9 so Nab datang la bilik aku dengan gaya bising ala2 anak datinnya itu. dan ayam2 semua nak tahu tak, yang menariknya dua2 orang dapat nilai yang sama= 200 hahahaha..so takdak sapa2 la yang menang atau kalah. pastu Nab cakap bulan 10 kita stop dulu pastu bulan 11 buat lagi sekali. benda ni mesti ada endingnya.

semalam aku tido lewat sebab nak siapkan komik untuk majalah AMIR dan pastu aku bangun awal untuk siapkan benda tu. at last pukul 3pm tadi siap jugak akhirnya. kalau ayam2 semua tengok komik yang aku but tu mesti suma ayam cam wonder, apa yang teruk sangat nak buat benda tu? entah lah. maybe aku take too much time guna adobe kot. lukisan aku lak ya Rabbi memang hampeh habis lah. aku takleh nak publish komik tu kat sini so kalau nak tengok hasil kerja kaki aku ayam2 semua leh ke my friendster page HERE!

p/s: sepatutnya aku promote frenster page aku kat blog ni bulan lepas isk2..
 

 
                                                                                              Hit 
Counter