lelaki nampak bodoh bila...

MerahHijau

apa yang akan buat sorang lelaki nampak bodoh? ego akan buat laki nampak bodoh, tapi tidak selalu sebab ada time bila ego akan buat laki nampak smart or garang. nafsu akan buat laki nampak bodoh. tak percaya? tanya diri sendiri(kalau laki la). seperti yang kita tahu, nafsu laki hanya satu, perempuan. ada orang yang buat kesimpulan segala benda yang lelaki buat adalah demi untuk mendapatkan perempuan, untuk mengumpan perempuan. demi seks. walaupun org yang buat conclusion ni sorang comedian, aku rasa konsep ni masih boleh di apply kepada sesetengah lelaki. sorang laki mungkin tak bekerja kalau perempuan dia(mungkin isteri) sanggup have sex dengan dia dalam rumah kotak kat bawah jambatan hehehe..

aku nasihatkan kat semua lelaki, terutamanya diri aku sendiri, kawallah nafsu sebab nafsu tu kelemahan terbesar kita. ramai jugak kawan aku yg hidup merana sebab terikat dengan awek dia. dia rasa terikat sebab dia dah tido dengan budak tu (sedangkan dia tak patut rasa macam tu kalau dia sorang yang matang bercinta). kalau budak perempuan tu bagus ok la jugak ni perangai cam bitch. aku tak pernah jumpa orang se bitch itu selain awek dia (ada lagi kot, saje nak bagi awek dia dengar cam orang tak baik). selain rasa bersalah, dia sebenarnya dah terkena jerat sex perempuan tu. she's hot. aku selalu soal dia, adakah rindu itu disebabkan perasaan dia or nafsu. dan dia pun dah tak tahu. sebab tu orang bercinta jangan dok terjebak dgn freesex, nanti keliru antara rindu hati dan rindu nafsu.
 

 
                                                                                              Hit 
Counter