Who wants to be me?

My life is such in a fucked up state rite now..I dont have motivation..I dont want to continue study..I dont want to go to the interviews..I dont feel that motivation to do business and stuffs no more..I dont feel like I want to do anything..I just want to argghhh..no idea..my camera is bullshit..I cant take pictures with that camera no more..I need a DSLR, but I have to save money..actually I already have enuff money to buy one..I dont want to do something that I dont fully understand, thats why I dont want to work with Japanese company..my english is far from good..am I looking for excuses? am I trying to deny the reality? why am I feeling like this? am I confuse?

Garang


Hidup kat Jepun masa musim sejuk sucks. sebabnya, malam cepat gilababi menyebabkan aku rasa hari dan umur aku amat pendek. ok masa bulan posa keadaan ni memang best. tapi masa skrg ni? tambah pulak sejuk. aku cukup benci sejuk. masa summer, masa semua org dok kutuk2 cakap panas lah ape lah, aku rasa ok. its not that bad compared to winter. aku nak keja angkat sampah untuk sementara waktu, tapi memandangkan keadaan yg sejuk pastu hujan lak selalu, takmo ah aku. dok dalam rumah jadi cam beruang. makan tido main game. aku nak lepak dgn kawan aku, tapi kawan2 aku yg available tak sekepala dgn aku. tension. pasal graduation aku lak, entah lah mangkuk tu buat ke tak research tu. aku dah penat buat masa first sem dengan half masa second sem, takkan dia takleh nak susah lansung. selfish mutherfuker shit go to hell.

Aku dah hilang segala minat dan hobi aku yang dulu. lepas ni aku rasa aku akan hilang hobi amik gambar aku ni jugak kalau aku tak beli DSLR camera. dulu aku suka melukis, aku buat komik, aku nak jadi pelukis komik bila aku besar, tapi skrg tak lagi. jarang sangat aku melukis. pastu aku minat buat model. aku minat keta dan kapal perang, tapi skrg tak lagi. aku minat menulis. banyak sangat idea aku. mencurah-curah. skrg tak lagi.

Sekarang tak lagi..
 

 
                                                                                              Hit 
Counter